Overmorgen!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hans - WaarBenJij.nu Overmorgen!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hans - WaarBenJij.nu

Overmorgen!!

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

30 Maart 2009 | Nederland, Rotterdam

¡Hola amigos!
29 maart 09 - Het wordt wel spannend nu. Bijna tijd om te vertrekken. Vandaag zijn de meeste spullen gewassen, gestreken ingepakt. Alles voor het daypack ligt klaar.
Na de bult Handelsverkeersrecht is de reis nu in volle glorie tevoorschijn gekomen. M'n studievrienden hebben me gelijk na het tentamen wakker geschud inclusief afscheid en kado. Leuk!! Is al in gebruik genomen.
Woensdag kom ik aan in Lima tot en met zaterdag ben ik in Hostel Mami Panchita (Lima, Sam Miguel.) De Pacific Ocean twee straten verderop. Het staat zelfs aangegeven in de Lonely Planet; Luxer kon ik het niet krijgen! Het adres is Hostal Mami Panchita - Av. Federico Gallesi 198 Distrito San Miguel, Telefoon: TlF: 01 26 37203 y el teléfono de emergencia es: (01) 998162503 (Yesenia) - Het telefoonnummer Peru is +51.

Eergisteren kreeg ik de reservering van de vlucht naar Cusco aanstaande zaterdag. Natuurlijk al begonnen plannen te maken voor Lima. Er zijn maar twee dagen om alles te zien dus dat wordt rondsuizen. Donderdagochtend de Plaza de Aarmas en de Kathedraal. Dan op bezoek bij SAE (club south america explorers) mailtjes en dagboek doen, op de terugweg het museo Nacional Waar alles te zien is van Peru vanaf het jaar nul.
Woensdag ochtend dus naar Madrid en dan de jump naar Lima, onderweg het ontzettend mooie kado van Martina (boek met opdracht van de schrijvers en persoonlijke opdracht van haarzelf) daarmee zal de reis dus eerder te kort dan te lang zijn :-)
¡Hasta pronto a Lima!