Terug naar huis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hans - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hans - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

24 Mei 2009 | Nederland, Rotterdam

¡Hola amigos!
Met gemengde gevoelens heb ik vandaag de voorbereidingen afgerond om weer naar huis te gaan. Gemengd omdat het natuurlijk geweldig is om straks weer thuis te zijn bij familie, vrienden en kennissen, waar gewoon warm water uit de kraan komt als je die kraan opendoet, met echte koffie en geen oplos, met gewoon groente / sla bij het eten.

Maar ook jammer omdat ik hier vrienden en kennissen achterlaat, hier (in Zuid Amerika) nog zoveel meer te zien en te beleven is, mensen ook zomaar spontaan en hartelijk zijn, je een enorme avocado of kwart meloen kunt kopen die je direct kunt eten, waar je vrijwel voor niets een halve wereldreis maakt per bus of per taxi. Oook het Spaans had ik nog graag wat langer geoeffend.

Hier begint het najaar / de winter en dus het “droge seizoen” en daarmee komt ook het toeristenseizoen op volle toeren. Thuis heb ik nog de hele zomer voor de boeg. Kortom zondagmorgen is mijn eerste vlucht StarPeru 1118 Cusco naar Lima, dan 's middags IB 7758 Lima - Madrid en IB 3250 Madrid - Amsterdam. Dan de trein naar huis, want ook met de Nederlandse files moet weer rekening worden gehouden.

Hasta Luego a Berkel en Rodenrijs.